Cisco routery - Catalyst přepínače

Vyhledávání

Smluvní podmínky

 

Obchodní podmínky upravují postup při uzavírání kupních smluv, jejichž předmětem je prodej produktů v internetovém obchodě CISCO-USED.EU a další postupy, které s tím souvisejí.


Prodávající se zavazuje řádně informovat Zákazníka o vlastnostech prodávaných výrobků, o způsobu použití a dalších důležitých podrobností.Obrázky produktů v internetovém obchodě mají pouze ilustrační charakter a nemusí odpovídat skutečnosti.

 

 

 

Ceny
Ceny v internetovém obchodě jsou vždy aktuální s výjimkou případů, kdy neurčitá třetí osoba neinformovala Prodávajícího o změně ceny. Tyto případy budou řešeny individuální dohodou Prodávajícího a zákazníka o způsobu stanovení ceny.

 

Objednání zboží
Objednat zboží lze telefonicky, emailem nebo prostřednictvím internetového obchodu.
Objednávka je pro obě strany závazná v okamžiku, kdy Prodávající objednávku přijme a zašle zákazníkovi potvrzení.

Prodávající může zrušit objednávku v případě, že se objednané plnění stane nemožným, neboť objednané zboží již dodavatel přestal dodávat. Týká-li se nemožnost plnění pouze části objednaného zboží, může Prodávající zrušit pouze tu část objednávky, která se týká nemožného plnění.

 

Dodací lhůty

Nabízené zboží, je-li ve skladu Prodávajícího, k dodání v tentýž den při osobním odběru či do druhého dne na dobírku, případně je termín dodání obvykle do 3 dnů.

Pokud není možné zboží dodat do druhého dne, oznámí Prodávající Kupujícímu nejpozději následující pracovní den jiný termín dodání zboží. Pokud nemá Kupující zájem na sděleném termínu dodání zboží, je povinen tuto skutečnost oznámit Prodávajícímu nejpozději následující pracovní den. Objednávka Kupujícího se okamžikem doručení oznámení Prodávajícímu ruší. Na tento případ zrušení objednávky se nevztahuje ujednání o smluvní pokutě.
V případě dodání zboží přepravcem se lhůta prodlužuje o 1-2 pracovní dny potřebné na zabalení a dopravu zboží k zákazníkovi.

 

Dodání zboží
* Zboží lze dodat na adresu Zákazníka poštou či přepravcem General Parcel na dobírku do druhého dne obchodním balíkem. Výše poštovného činí při objednávce prostřednictvím internetového obchodu Kč od 99,-. Poštovné není účtováno za každou objednávku nad 1500 Kč do ČR a nad 3000 do SR.
* Zboží lze dodat i do Slovenské republiky dobírkou do 5 dnů. Výše poštovného do SR činí Kč 230,-. Cena poštovného je připočítána k ceně zásilky.
* Zboží dodávané prostřednictvím přepravce je vždy zabaleno do ochranných obalů, aby nedošlo při přepravě k jeho poškození. Použité ochranné obaly nemusí korespondovat obsahu. Každý ochranný obal je opatřen štítkem, který informuje Zákazníka o obsahu obalu.

 

Nevyzvednutí zásilky

V případě, že není adresát zastižen, je balík uložen na dodací poště po dobu 7 dnů k vyzvednutí. Při dodávce poštou je adresátovi doručeno oznámení o uložení v případě jeho nezastižení. Při dodání kurýrem Generl Parcel je druhý den proveden nový pokus o doručení. Pokud není ani druhé doručení úspěšné ja balík uložen na lokálním depu General Parcel a adresátovi je do schránky uloženo oznámení případně si může zásilku vyzvednou na depu GP.


Reklamace vad
Uplatňování reklamací a postup při jejich vyřizování řeší Reklamační řád.

 

Platební podmínky
* Kupující platí hotově objednané zboží při převzetí zásilky od přepravce nebo při osobním převzetí.
* Je možné zaplatit zboží předem, bezhotovostní platbou na účet nebo pomocí platební karty přes platební bránu OnePay.

 

Odstoupení od smlouvy při nákupu zboží prostřednictvím prostředků komunikace na dálku
Tento článek se vztahuje na nákup zboží prostřednictvím telefonu, emailu a internetového obchodu. Zákazník má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Zákazník může realizovat své právo osobním vrácením zboží Prodávajícímu nebo doručením zboží na vlastní náklady prostřednictvím některého z přepravců. Zboží musí být nepoškozené, bez známek užívání nebo opotřebení, v původním obalu a s veškerým příslušenstvím včetně přiložených záručních listů a návodů. V případě osobního vrácení zboží na prodejně vrátí Prodávající Zákazníkovi kupní cenu po převzetí vráceného zboží. V případě doručování zboží přepravcem, dohodne Kupující se Zákazníkem způsob vrácení kupní ceny. Lhůta pro odstoupení od smlouvy je zachována, jestliže Zákazník poslední den lhůty vrátí zboží osobně Prodávajícímu nebo je přepravce doručí Prodávajícímu.

 

 

Další případy odstoupení od smlouvy
V případě, že se Prodávající dostane do prodlení s plněním a svůj závazek nesplní ani dodatečné lhůtě dohodnuté se Zákazníkem, má Zákazník právo odstoupit od smlouvy. Odstoupení musí být písemné a musí být doručeno Prodávajícímu. Odstoupení se může týkat i jednotlivého plnění. O prodlení Prodávajícího s plněním se nejedná v případě, že Zákazník řádně a včas nabídnuté plnění nepřijme nebo neposkytne Prodávajícímu potřebnou součinnost.

 

Zrušení smlouvy
* V případě, že se jedná o zboží bez vady, lze smlouvu zrušit pouze na základě dohody Prodávajícího a Zákazníka. Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout zrušení smlouvy. Podmínkou zrušení smlouvy je, že Zákazník vrátí prodávajícímu zboží, které je nepoškozené, neopotřebované, kompletní včetně příslušenství a v originálním nepoškozeném obalu, jedná se o zboží, které má prodávající ve svém sortimentu.
 

 

Zpracování osobních údajů
Zákazník souhlasí s tím, že prodávající bude jeho osobní údaje získané v souvislosti se smluvním vztahem, tedy údaje uvedené v objednávce zpracovávat pro marketingové a obchodní účely a za tímto účelem je může zpřístupnit třetím subjektům spolupracujícím s prodávajícím na zajištění marketingových akcí, toto vše při respektování platných právních předpisů, zejména zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Tento souhlas může být kdykoli odvolán, a to výslovným prohlášením kupujícího učiněným písemnou formou a zaslaným Prodávajícímu.

 

Stížnosti a připomínky Zákazníků
Stížnosti a připomínky Zákazníků, které se týkají smluvního vztahu uzavřeného mezi Prodávajícím a Zákazníkem vyřizuje Prodávající v souladu s platnými právními předpisy. Stížnosti a připomínky může Zákazník uplatnit osobně nebo na tel.č. Prodávajícího či e-mailem.
Pokud je obsahem stížnosti reklamace zboží, je vyřizována v souladu s platným Reklamačním řádem.

 

Rozhodné právo
* Práva a povinnosti smluvních stran vyplývající z uzavřeného smluvního vztahu se řídí právním řádem České republiky.
* Případné spory smluvních stran budou přednostně řešeny smírnou cestou, pokud se nepodaří spor takto vyřešit, bude jej rozhodovat soud příslušný podle zákona č. 99/1963 Sb. občanského soudního řádu v platném znění.
* Smluvní vztah se řídí zákonem č. 40/1964 Sb. Občanským zákoníkem v platném znění, je-li Zákazníkem podnikatel, řídí se vztah zákonem č. 513/1991 Sb. obchodním zákoníkem v platném znění.
* Ustanovení bodu 7 Obchodních podmínek se nevztahuje na osoby – podnikatele ve smyslu § 2 z.č. 513/1991 Sb. a § 52, odst.3 z.č. 40/1964 Sb.

Prodávající je oprávněn měnit a doplňovat Obchodní podmínky z důvodu změny platné legislativy nebo změn na trhu. Obchodní podmínky jsou platné a účinné po celou dobu trvání nároků vyplývajících ze smluvního vztahu. Obchodní podmínky nabývají platnosti dne 1.4.2009

 

Reklamační řád 

 

 

NEJSTE SPOKOJENI S DODÁVKOU?

 

Kontaktujte nás na info@gurufit.cz nebo na tel. 739 656345

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

 

Reklamace vad a poškození při přepravě

V případě, že dojde při přepravě k poškození zboží, je zákazník povinen tuto skutečnost neprodleně oznámit přepravci při převzetí zásilky a provést s pracovníkem přepravce záznam. Zákazník má právo v takovém případě na vrácení ceny nabo náhradu zboží za nové.

Vrácení zboží prodávajícímu řeší prodávající s přepravcem, zákazník by měl prodávajícího informovat o poškození zásilky.

V případě, že zboží je dodáno v pořádku, a jsou zjištěny vady či jiné nedostatky na zboží po rozbalení, je zákazník oprávněn dodané zboží reklamovat.

Postup pro reklamaci:

1. Kontaktujte emailem prodávajícího 

2. Uveďte číslo Vaší objednávky, jméno a koktaktní telefon na Vás.

3. Uveďte stručně popis závady nebo nedostatku.

4. Uveďte Vámi navrhovaný způsob vyrovnání, či zda chcete zboží vyměnit.

5. Vyčkejte 24 hodin než Vás prodávající kontaktuje zpět mailem či telefonicky.

6. Uznaná Reklamace bude vždy vyřízena k Vaší plné spokojenosti.

 

Odstoupení od smlouvy při nákupu zboží prostřednictvím prostředků komunikace na dálku
Tento článek se vztahuje na nákup zboží prostřednictvím telefonu, emailu a internetového obchodu. Zákazník má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Zákazník může realizovat své právo osobním vrácením zboží Prodávajícímu nebo doručením zboží na vlastní náklady prostřednictvím některého z přepravců. Zboží musí být nepoškozené, bez známek užívání nebo opotřebení, v původním obalu a s veškerým příslušenstvím včetně přiložených záručních listů a návodů. V případě osobního vrácení zboží na prodejně vrátí Prodávající Zákazníkovi kupní cenu po převzetí vráceného zboží. V případě doručování zboží přepravcem, dohodne Kupující se Zákazníkem způsob vrácení kupní ceny. Lhůta pro odstoupení od smlouvy je zachována, jestliže Zákazník poslední den lhůty vrátí zboží osobně Prodávajícímu nebo je přepravce doručí Prodávajícímu.

 

Případy odstoupení od smlouvy

V případě, že se Prodávající dostane do prodlení s plněním a svůj závazek nesplní ani dodatečné lhůtě dohodnuté se Zákazníkem, má Zákazník právo odstoupit od smlouvy. Odstoupení musí být písemné a musí být doručeno Prodávajícímu. Odstoupení se může týkat i jednotlivého plnění. O prodlení Prodávajícího s plněním se nejedná v případě, že Zákazník řádně a včas nabídnuté plnění nepřijme nebo neposkytne Prodávajícímu potřebnou součinnost.

 

Zrušení smlouvy
* V případě, že se jedná o zboží bez vady, lze od smlouvu zrušit pouze na základě dohody Prodávajícího a Zákazníka. Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout zrušení smlouvy. Podmínkou zrušení smlouvy je, že Zákazník vrátí prodávajícímu zboží, které je nepoškozené, neopotřebované, kompletní včetně příslušenství a v originálním nepoškozeném obalu, jedná se o zboží, které má prodávající ve svém sortimentu.

© 2011 CISCO-USED.EU Všechna práva vyhrazena.